Eenvoud en begrijpelijkheid als het gaat om pensioen: dat is een belangrijke missie voor Bpf HiBiN. Daarom hebben we ons pensioenreglement opnieuw geschreven.
Wat is er anders?
Vaktaal en afkortingen hebben we zoveel mogelijk vervangen door heldere taal. Verder zijn er vandaag de dag dingen anders in de samenleving. Dat werkt ook door in uw pensioenregeling en het pensioenreglement. Woont u bijvoorbeeld samen? Dan kan een ‘kind’ ook het kind zijn uit een eerdere relatie van uw partner. Ook ‘partner’ en ‘wezenpensioen’ hebben we in het reglement aangepast naar deze tijd.
Wat vindt u?
We zijn benieuwd of u het pensioenreglement nu makkelijker te lezen vindt. Laat het ons weten!
Vragen?
Heeft u vragen hierover of over andere pensioenzaken, neem dan gerust contact met ons op. Dat kan via info@bpfhibin.nl en telefoonnummer 076 – 764 05 46 (deelnemers), of via werkgevers@bpfhibin.nl en 076 – 764 05 48 (werkgevers).
Altijd als eerste op de hoogte?
Volg dan Bpf HiBiN op LinkedIn: https://lnkd.in/eZB3usMR