Bpf HiBiN
Bpf HiBiN zoeken
Home → Wat moet je doen bij → Klachten

Klachten

Wat moet je doen bij bij
Klachten

Wij willen u graag goed van dienst zijn. Daarom doen wij ons uiterste best om uw pensioen zo zorgvuldig mogelijk te regelen. Toch kan het zijn dat u een klacht heeft. Aarzel niet ons dat te laten weten. Dan proberen wij samen met u tot een oplossing te komen.

De klachtenregeling die van toepassing is op de afhandeling van klachten over het Bpf HiBiN vindt u hier.

U mag er vanuit gaan dat wij proberen uw klacht altijd zo goed en zorgvuldig mogelijk af te handelen. Als wij er samen onverhoopt niet uitkomen, kunt u uw klachten en geschillen gratis voorleggen aan de Ombudsman Pensioenen. U kunt niet zomaar de Ombudsman benaderen. Het eerste aanspreekpunt is Bpf HiBiN. Als het contact met ons vastloopt, kunt u naar de Ombudsman Pensioenen gaan.

Wat moet je doen?

Bel ons, mail ons of stuur een brief naar:
Bedrijfstakpensioenfonds voor
de Handel in Bouwmaterialen (Bpf HiBiN)
Postbus 45
4840 AA PRINSENBEEK

 

Stel je vraag