Bpf HiBiN
Bpf HiBiN zoeken
Home → Wat moet je doen bij → Klachten

Klachten

Wat moet je doen bij bij
Klachten

Wij willen je graag goed van dienst zijn. Daarom doen wij ons uiterste best om jouw pensioen zo zorgvuldig mogelijk te regelen. Toch kan het zijn dat je een klacht hebt. Aarzel niet ons dat te laten weten. Dan proberen wij samen met jou tot een oplossing te komen.

De klachtenregeling die van toepassing is op de afhandeling van klachten over Bpf HiBiN vind je hier.

Je mag er vanuit gaan dat wij proberen een klacht altijd zo goed en zorgvuldig mogelijk af te handelen. Als wij er samen onverhoopt niet uitkomen, mag je klachten en geschillen gratis voorleggen aan de Ombudsman Pensioenen. Je kunt niet zomaar de Ombudsman benaderen. Het eerste aanspreekpunt is Bpf HiBiN. Als het contact met ons vastloopt, kun je naar de Ombudsman Pensioenen gaan.

Wat moet je doen?

Bel ons, mail ons of stuur een brief naar:
Bedrijfstakpensioenfonds voor
de Handel in Bouwmaterialen (Bpf HiBiN)
Postbus 45
4840 AA PRINSENBEEK

 

Stel je vraag